tisdag 1 februari 2011

vet varken ut eller in

Mina dagar har det senaste året  varit möten med rehab team 3 dagar i veckan
Pressen från vården och försäkringskassan är stor.
Du ska bli frisk så fort som möjligt.

Men om man som jag inte följer alla mallar.....inte blir den som blir frisk så fort som jag vill eller dom vill.

Jag får ofta höra ja vi vet inte vad vi ska göra , du har ju varit så dålig länge.
JAG VET!!!!
Jag vill oxå bli frisk ....tror folk verkligen att detta är ett kvalitets liv jag lever.
Det finns ingen knapp att stänga av och bara må bra...hade det funnits tro mig denna hade blivit tryckt på med en ggn.

I dag är en dag som jag fått enormt mkt press på mig, jag är beredd på att ge upp.
Gråter och vet inte vart man ska ta vägen.

Livet är just nu ett bottenlöst hål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar