lördag 22 januari 2011

Neggo !!

Veckan har jag gått på nått konstigt över varv, vilket händer ibland.
Jag vet att jag kraschar men jag hinner inte stoppa mig själv.

Igår kraschade jag .

Tankarna är svarta som sot.
Orken är som bortblåst .Jag gråter så fort jag pratar så jag håller hellre käften, risk finns att det som kommer ut inte är ord utan otrevlig sörja.
Det otrevliga leder till ångest -ångest leder till gråten....osv.
Allt jag vill är att sova....men hur kan jag sova om inte kroppen vill sova.
Den där gråa massan till hjärna springer som en hamster i sitt hjul.

Maten bara växer i munnen , smakar inte ens mat endast konsistens.
Hur ska man då tanka energi om varken sömn eller mat vill finnas innan för dessa väggar av skinn.

Längtar till ljuset....

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar