onsdag 12 januari 2011

Orka?

Vaknade  och kände att hela kroppen sa ifrån, orkade knappt vakna men tvingade mig att gå upp ur sängen.
En inbokad sjukgymnastik tid fick jag avboka orkade inte ta mig ut med bilen .
Det är konstigt hur mycket mental förberdelse som krävs att åka på ett inbokat möte.
Känner ofta på mig kvällen innan hur dagen efter ska bli.
Men hade en inbokad fotografering så jag fick ta mig i kragen och gå dit.

En baby fotografering åt en vän
200 Bilder knäppte jag av och endel blev nog riktigt bra.
Vi avslutade det hela med en go kopp kaffe.

Men när jag kom hem gick luften ur mig, orkade inte ens lägga in fotona i datorn .
Drack kaffe och tittade tv.
Ville göra nåt men kunde inte hitta orken motivationen  eller lusten

Sååå trött i sinnet och kroppen.

Hoppas på en bättre dag i morgon
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar