lördag 1 januari 2011

Urk på burk

Nytt år !
Hur känns det ?

För mig känns det enormt jobbigt, det känns som mitt liv svischar förbi mig och jag står bara och tittar på.
Jag har en ständig känsla av att befinna mig i en luftbubbla, jag sitter i denna bubbla och ser livet pasera förbi utan att kunna delta.
Jag ser alla andra skratta, leva och njuta.......men jag sitter i min bubbla och bara väntar.

Väntan är nästan det ända jag kan göra för att bli bättre, skyndar jag på det så backar jag flera steg bakåt.Tro mig...jag har prövat mååååååååånga gånger.

Just  vid ledighets tider är livet extra tufft, mina egna rutiner jag bygger upp på veckodagarna försvinner.
Jag blir sämre vid ledigheter när alla i familjen är hemma.
Det är hemskt , ångestframkallande men sanning när jag säger att jag längtar till vardagen och min tysta ensamhet.

På måndag börjar verkligheten igen ....dax att jobba med sig själv med oftast 3 rehab besök inbokade/ vecka.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar