torsdag 30 december 2010

Nyår

I morgon är dagen som dom flesta verkar älska, dagen då det nya året tar slut.

Men jag vill inte fira nyår alls,vill helst av allt ligga ner krupen i soffan, pilla mig i naveln och titta på en film med filten uppdragen till hakan.

För mig är Nyåret fyllt av krav och förväntningar. Du ska HA roligt, tycka det är mysigt .Helst tävla med alla andra vem som har det bästa firandet.

Men ärligt hur brukar det sluta !
Människor blir för fulla,raketerna bara pyser till som ett gammalt tomte bloss man skålar och lovar en massa nyårslöften som man aldrig håller.

Så ska jag fira nyår i morgon......nja fira ?
Jag ska äta en enkel middag med vänner,skåla i Pepsi Max.Skjuta upp några raketer med barnen innan kl 21.
Hålla mig långt bort från nyårs löften och förmodligen sommna innan tolvslaget.

En bojkott light av nyår.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar