måndag 27 december 2010

Mitt liv i ett nötskal

Hur förklarar man för nån att man är kaputt?

Utbränd är ett alltför vanligt ord man slänger ut sig, ungefär fan vad jag är trött.Har jobbat så mkt är nog utbränd.

Tanken att detta skulle hända mig, den tanken existerade aldrig.Har jag förstått det ännu.......hm ja men kanske inte fullt ut.
Blir lika förvånad varje ggn kroppen strejkar.

Märkte mina nära och kära vart jag var på väg NEJ!!
Det var min chef som förbjöd mig att jobba mer, han visste vart jag var på väg.PÅ väg mot avgrunden det svartaste av svarta.
Där har jag varit och vänt ett antal ggr än har nog inte varit sista ggn.

Arg.....fruktansvärt arg på mig själv att jag låtit mig hamna i detta. Men nu kan jag inte göra mer än att försöka acceptera min sjukdom...jo för det är det en sjukdom
Nu rynkar nog endel på pannan....hehehe
Min kropp och hjärna har lagt av det för med sig massor av följder på kroppen . Men det pratar vi om en annan dag, för det är ett jävligt tråkigt kapitel i mitt liv.

Så nu undrar ni kanske hur länge jag varit sjuk, det kan jag inte svara på men jag har varit sjukskriven i ett år.
Men förmodligen höll min kropp och bråkade med stress och annat elände i många år innan det sa pang.

Så vem är jag då ????
En utbränd 34 åring som vill en enda sak vakna en morgon och kunna orka en hel dag.

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar