söndag 13 februari 2011

Stroke !

Stroke!!!

Ja vad ska man känna tycka eller säga.
Just när jag började se en liten ljusning i denna karusell av olycka och motarbetning. SÅ HÄNDER DET.

På morgonen så hade min telefon registrerat ett dolt nr.Min första tanke var att nu har det hänt mamma något.
Men jag släppte tanken och dagen gick.
Sen ringer det på eftermiddag/kvällen och det är min mamma på andra sidan luren.
Hon säger jag är på sjukhuset, jag har fått en stroke!!!!!!!
Vad jag tänkte vet jag inte.Allt snurrade på i 100 km/h.
Vi sa hej då och jag skulle åka till henne och hälsa på henne på sjukhuset.
Resten av kvällen fick till att gråta och bearbeta oron.

Vi hälsade på henne hela familjen, hon var ganska pigg men väldigt blek.
I morgon ska hon röngta resten av kroppen,hjärnan röngtade dom när hon kom in på akuten.

Så nu får man vänta och se.Hoppas på det bästa.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar