tisdag 15 februari 2011

Kinesisk Akupunktur

I dag startade jag en ny behandling som jag valt själv, från att gått på Rehab 3ggr/vecka i ca ett års tid hade jag tröttnat på KBT Behandlingen som inte hjälpte mig alls.....utan tyvärr sämre.

Så jag bokade en tid på en mottagning som utför kinesisk akupunktur.Jag blev glatt överaskad när hon började fråga ut mig om precis allt.
Barn, måeende,avföring,sömn ,aptit....osv. Hon skrev ner 3st A4 sidor om allt hon frågade.
Kände på min puls och tittade på min tunga.
Sen satte hon nålarna, det kändes...
Har testat västerländsk akup.. innan men detta var totalt annorlunda.
Så nu kommer jag att gå där ganska många ggr, men får oxå vara beredd att man kan bli sämre innan det blir bättre.

Men jag är villig till att testa allt...för så här vill jag nte vara längre.
Kramiz

File:Acupuncture chart 300px.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar